Uvjeti korištenja definišu pravila pri korištenju Kalea Web shopa i kupovini koja su osnova za kvalitetnu uslugu i zadovoljstvo kupaca.
Molimo Vas da kao korisnici pažljivo pročitate ove uvjete kupovine i korištenja web stranice (u daljnjem tekstu: Opći uvjeti) prije kupovine na web stranici https://kalea.ba
Korisnici samovoljno, za svoju potrebu i na svoju odgovornost prihvataju korištenje svih sadržaja dostupnih na web shopu/stranici kalea.ba
Prihvatanjem Opštih uslova i odredbi, izjavljujete da ste pročitali, razumeli i da se slažete sa našim Uslovima kupovine i korišćenja web stranice i da prihvatate odredbe i uslove navedene u njima. Ako se ne slažete sa Općim uvjetima, nemojte koristiti ovu stranicu.
Web stranica https://kalea.ba je u vlasništvu firme Kalea d.o.o Sarajevo
Kalea d.o.o. Sarajevo
Bosanski put bb, 71380 Ilijaš
Email: kalea@kalea.ba
Telefon: +387 33 402 444 (Cijena poziva i obračunska jedinica za razgovore se naplaćuje po cijeni poziva prema fiksnim mrežama telekomunikacionog operatera korisnika.)
Uslovi kupovine regulišu odnos između Kupca I Kalea d.o.o. u odnosu na uslove i način naručivanja, cjene proizvoda, način plaćanja, raskid ugovora i vraćanje robe, isporuku, zaštitu ličnih podataka i druga pitanja vezana za korišćenje Kalea.ba web stranice i online kupovina.
Uvjeti kupnje vrijede samo u slučaju kupovine putem https://kalea.ba, a ne kada je kupac kupio proizvode na neki drugi način (npr.: direktno od proizvođača, dobavljača i sl.). Kupac može biti samo punoljetno poslovno sposobno fizičko i pravno lice. Prihvatanjem ovih Uslova potvrđujete da ste stariji od 18 godina i da imate punu poslovnu sposobnost ili da ste punu poslovnu sposobnost stekli brakom prije punoljetstva i da ste u potpunosti sposobni prihvatiti ove Opće uvjete. Račun maloljetnog i poslovno nesposobnog lica mogu zaključiti njegovi zakonski zastupnici ili staratelji, a djelimično poslovno nesposobna lica samo ako im nije oduzeto pravo raspolaganja svojom imovinom i pravo zaključivanja pravnih poslova.
Prodavač daje mogućnost izmjene narudžbe u roku od 24h od momenta potvrde narudžbe i uplate avansa. Ukoliko od momenta potvrde narudžbe i uplate za proizvode/robu koja se proizvodi za kupca prođe više od 24h prodavač neće izvršiti otkazivanje ili izmjenu narudžbe, niti će kupcu izvršiti povrat uplaćenog avansa. – Prodavač se obavezuje da će za prodate proizvode/robu/usluge ispostaviti račun te isti uručiti kupcu prilikom isporuke prodatih proizvoda/robe/usluge. Postoji mogućnost izmjene naziva i šifri artikala na računu u odnosu na predračun.
Prodavač se obavezuje da će isporučiti kupcu dogovorenu vrstu i količinu proizvoda/robe/usluga u dogovorenom roku. Ukoliko iz opravdanih razloga Kalea d.o.o. nije u mogućnosti da izvrši dogovorenu isporuku u dogovorenom roku dužna je obavijestiti kupca najkasnije 24h prije dogovorenog roka isporuke.
– Prodavač se obavezuje da će kupcu isporučiti robu u dogovorenom roku isključivo kada dan prije isporuke kupac potvrdi termin isporuke. Ukoliko kupac ne potvrdi termin prvobitne isporuke ili se ne javi na telefon isporuka se naknadno dogovara sa kupcem.
– Prodavač daje mogućnost kupcu da izmjeni – prolongira dogovoreni rok isporuke proizvoda/robe. U tom slučaju prodavač može obračunati troškove skladištenja neisporučenih proizvoda/roba, te ispostaviti kupcu na plaćanje u skladu sa Odlukom o cijeni naknade za skladištenje proizvoda/roba.
– Prodavač daje mogućnost usluge prevoza za kupljene proizvode / robu, pod uslovom sigurnog i bezbjednog prilaska sa vozilom do kuće, stambene zgrade ili poslovnog prostora (mjesto isporuke). U koliko se ustanovi da vozilo ne može bezbjedno prići mjestu isporuke, kupac se obavezuje da organizuje dalji prenos proizvoda/robe do ulaza u objekat. U tom slučaju prodavač ne snosi troškove oštećenja proizvoda/robe.
– Za adrese kupaca (mjesto isporuke) koje su udaljene više od 20 kilometara od adrese maloprodajnog salona firme Kalea d.o.o. sa kojeg se vrši isporuka namještaja, usluga prevoza se naplaćuje prema Odluci o cijenama za usluge prevoza.
– Zbog unaprijed isplaniranih termina isporuka i montaže proizvoda/robe vozači firme Kalea d.o.o. se ne mogu zadržavati na adresi duže od planiranog. – Prodavač daje mogučnost usluge unošenja za kupljene proizvode/robu koja se naplaćuje prema Odluci o cijenama za usluge unošenja.
– U slučaju oštećenja do trenutka primopredaje proizvoda/robe za koju prodavač vrši uslugu unošanja, prodavač snosi odgovornost te vrši nadoknadu utvrđene štete u dogovoru sa kupcem.
– Prodavač nije odgovoran za eventualnu štetu nastalu prilikom unošenja proizvoda/robe kada kupac samostalno vrši unošenje proizvoda/robe.
– U slučaju da je plaćena usluga unošenja proizvoda/robe u objektu koji ima lift kupac je dužan potvrditi prodavaču da se namještaj može smjestiti u isti. U slučaju da se ustanovi na adresi da se namještaj ne može smjestiti u lift kupac je dužan izvršiti doplatu za uslugu unošenja proizvoda/robe u skladu sa Odlukom o cijenama za usluge unošenja, tada se prodavač obavezuje da naknadno ispostavi račun za izvršenu doplatu.
– Kupac se obavezuje da prije isporuke pripremi i oslobodi prostor od postojećeg namještaja.
– Prodavač ne vrši uslugu unošenja kupljenih proizvoda/roba u uslovima koji se ne smatraju standardnim ( npr. unošenje preko balkona, kroz prozor, pomoću kranova, pomoću španera i sl..). U takvim slučajevima prodavač isključivo dostavlja na adresu kupca proizvode/robu bez mogućnosti pružanja usluge unošenja za iste. – Sve dimenzije na tapacirani namještaj su prikazane u centimetrima, sa stepenom tolerancije +/- 3cm.
Montaža proizvoda/robe se vrši u prostorijama u kojima su obezbjeđeni uslovi za montažu. U slučaju kada nije moguće izvršiti montažu proizvoda/robe zbog ne pripremljenog prostora, dogovara se novi rok montaže sa kupcem. U tom slučaju kupac snosi troškove montaže koji se naknadno utvrđuju.
– U slučaju kada kupac saomstalno kupuje ugradbene uređaje, dužan je na dan montaže da obezbjedi iste. U suprotnom, troškovi ponovnog izlaska montera na adresu se naknadno naplaćuju.
– U cilju pružanja brže i kvalitetnije usluge prodavač može isporučiti naručene proizvode/robu kao već montirane elemente proizvoda/robe.
Uslovi garancije su definisani u garantnom listu, koji je priložen uz isporučene proizvode/robu. U slučaju reklamacije kupac je dužan priložiti:
1. Orginalne račune sa fiskalnim računima,
2. Popunjen zahtjev za reklamaciju u salonu u kojem su kupljeni proizvodi/roba,
3. Fotografije proizvoda/robe koji se reklamiraju. Prodavač se prilikom prodaje pridržava:
– Pravilnika o uvjetima prodaje proizvoda/roba/usluga,
– Odluke o cijenama za usluge prevoza,
– Odluke o cijenama za usluge unošanja i
– Odluke o cijeni naknade za skladištenje proizvoda/roba.
Istaknute cijene proizvoda su maloprodajne sa već uračunatim popustom, uključuju iznos poreza na dodanu vrijednost i izražene su u konvertibilnim markama. Cijene su podložne promjenama. Prema važećim odredbama Zakona o zaštiti potrošača, Kalea može, prema vlastitom nahođenju, ponuditi određene proizvode po cijenama nižim od cijena u redovnoj rasprodaji, ili uz poseban popust dostupan pod istim uvjetima svim Korisnicima ili samo točno određenom grupa korisnika. Uslovi posebnih oblika prodaje kao što su trajanje takve prodaje, ograničenje količine robe, visina popusta i sl. biće detaljno opisani na stranici proizvoda.
Kalea d.o.o. vam omogućava kupovinu odabranih proizvoda direktno online plaćanjem (kartično) ili virmanski:
Plaćanje na ovaj način moguće je izvršiti isključivo karticama Mastercard®, Maestro®, Visa.
Prilikom odabira ovog načina plaćanja, na Vašu e-mail adresu ćete dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za plaćanje, uključujući i broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Potom možete izvršiti uplatu putem internet bankarstva ili putem banke, pošte, Fine itd. Po primitku uplate obradit ćemo vašu ponudu za kupovinu. (prema izvodu banke – po pravilu narednog radnog dana)
Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana korištenjem posljednje verzije TLS enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa.
Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i WebPay servisa, te obratno.
WebPay servis i financijske ustanove razmjenjuju podatke uporabom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa.
Monri Payment Gateway je certificiran prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i Mastercard pravilima.
Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.
Kada pristupite web stranici, općenito se automatski bilježe nelični podaci (broj posjeta, prosječno vrijeme posjeta stranici, posjećene stranice) (ne kao dio aplikacije). Ove informacije ne možemo povezati s vašim ličnim podacima i potpuno su bezlične. Ove informacije koristimo za mjerenje atraktivnosti naše web stranice i za poboljšanje sadržaja i korisnosti same stranice. Vaše podatke ne koristimo u druge svrhe i ne prosljeđujemo trećim stranama.Kolačići su nevidljivi dokumenti koji su trenutno pohranjeni na vašem tvrdom disku i omogućavaju prodavcu da prepozna vaš računar sljedeći put kada posjetite web stranicu. Prodavač koristi kolačiće samo za prikupljanje informacija koje se koriste za korištenje web stranice i za optimizaciju svojih mrežnih reklamnih aktivnosti. Korištenjem ove web stranice pristajete na korištenje kolačića. Ako ne želite da omogućite pohranjivanje kolačića, možete to postaviti u svom internet pretraživaču. Korisnici koji odluče ne prihvatiti osnovne kolačiće neće moći koristiti stranicu https://kalea.ba jer bez korištenja kolačića nije moguće registrirati račun niti dodati proizvode u košaricu.
1996
VIŠE OD 25 GODINA SA VAMA
2024
PON – PET: 08:00 – 19:00
SUB: 09:00 – 17:00
NED: neradni dan
+387 37 35 22 35
bihac@kalea.ba
PON – PET: 08:00 – 19:00
SUB: 09:00 – 17:00
NED: neradni dan
+387 51 30 52 77
banjaluka@kalea.ba
PON – PET: 08:00 – 19:00
SUB: 09:00 – 17:00
NED: neradni dan
+387 55 24 36 54
bijeljina@kalea.ba
PON – PET: 08:00 – 19:00
SUB: 09:00 – 17:00
NED: neradni dan
+387 32 89 11 10
jelah@kalea.ba
PON – SUB: 08:00 – 20:00
NED: neradni dan
+387 33 66 09 40
rkkalea@kalea.ba
PON – PET: 08:00 – 19:00
SUB: 09:00 – 17:00
NED: neradni dan
+387 36 55 82 95
mostar@kalea.ba
PON – PET: 08:00 – 19:00
SUB: 09:00 – 17:00
NED: neradni dan
+387 30 54 50 16
vitez@kalea.ba